Conscious, curious, creative & cultured

Creatief denken zit in mijn DNA. En het naadje van de kous willen weten ook. Door het dagelijks werken aan diverse marketing- en communicatievraagstukken raakte ik in de loop der jaren steeds meer geïnteresseerd in de werkelijke drive van organisaties. Wat wil je als organisatie bereiken, en waarom eigenlijk?

Voor veel organisaties is het niet zo makkelijk om de werkelijke bestaansreden inspirerend en activerend te formuleren en uit te dragen. Missie, visie en waarden, als al aanwezig, zijn vaak onduidelijk of onbekend voor de medewerkers, laat staan dat ze doorleefd worden. Terwijl het zo’n krachtige tool is om je organisatiedoelen écht te halen en een magneet voor talent te zijn. En ook om iets moois na te laten voor de wereld.

Zelf wil ik ook graag iets bijdragen aan de wereld. Dat we wat empathischer met elkaar omgaan bijvoorbeeld. Met grote interesse volg ik dan ook organisaties die een voortrekkersrol vervullen in bewust leiderschap en internationale ontwikkelingen zoals de Inner Development Goals. Als iedereen in de organisatie tot kan bloei komen en zichzelf zijn, zorgt dat voor een vliegwieleffect waarbij de organisatie het beste uit de medewerkers haalt en andersom.

Authenticiteit, mijn belangrijkste kernwaarde, is niet alleen leidend in mijn persoonlijke, maar ook in mijn professionele leven. Nieuwsgierig naar mijn andere drijfveren? Kijk dan bij Mijn eigen missie, visie en kernwaarden

Gedrag en communicatie zijn leidend in hoe je overkomt als organisatie en daarmee een belangrijke sleutel naar je ideale klanten, medewerkers en partners.