
Practice what you preach. Als je je mond vol hebt over merkstrategie, mag je zelf ook met de billen bloot. Daarom deel ik met liefde waar ik voor sta:
Mijn visie:
Kies en word gekozen.
In een veranderende wereld is je eigen kompas je enige zekerheid. Bied de best mogelijke ervaring voor je klanten. Wees dapper, duidelijk en consistent in je keuzes. Hou vast aan je waarden. Draag bij aan de wereld en committeer je aan de Sustainable Development Goals. Tel dit alles bij elkaar op en je merk wordt onweerstaanbaar voor de klanten, partners en hot potentials van morgen.
Mijn missie:
Ik help je
om je merk op
een relevante
en overtuigende manier te communiceren.
Mijn kernwaarden:
Authenticiteit
Is iets oprecht en origineel? En op een geloofwaardige manier gecommuniceerd? Ik hou van mooi, maar niet van te mooi om waar te zijn. Bij een authentiek merk is al het mooie er al; het hoeft alleen op de juiste manier naar buiten gebracht te worden.
Relevantie
Wat ik creëer, moet het verschil maken, iets wezenlijks bijdragen. Voor de klant, voor de wereld en voor mijzelf. Daarom help ik je de essentie van je merk te verwoorden en te verbeelden. Zodra de vorm de inhoud versterkt, krijgt je merk betekenis en eigenheid.
Inspiratie
Ik inspireer anderen om tot nieuwe inzichten te komen. Ik denk out-of-the-box en zie snel waar kansen en mogelijkheden liggen, binnen én buiten het bestaande producten- of dienstenaanbod. Het geijkte pad sla ik liever over; nieuwe wegen zijn veel spannender.
Kwaliteit
Ik hou van alles wat met aandacht en vakmanschap bedacht en gemaakt wordt. Aandacht voegt waarde toe. Esthetische kwaliteit voegt waarde toe. Ik kies voor tijdloos, duurzaam en met liefde gemaakt. En nooit voor de goedkoopste optie, namaak of een hippe trend die volgend jaar weer passé is.
Optimisme
Het glas half vol. Ik denk in oplossingen, of in uitdagingen. Fouten zijn vooral een mooi leermoment. Ik kies ervoor om het positieve in de wereld en in anderen te zien. Een fijne werksfeer en een warm en energiek contact met mijn relaties is essentieel. Ik neem mijn vak serieus, en een flinke dosis humor ook :)
Ik mag dan weten hoe je jouw ideale klant verleidt, zelf val ik natuurlijk ook in een doelgroep die prima te targetten is. Zo ben ik een bewuste consument (die soms voor tweedehands gaat en soms voor een aanbieding valt), val ik in Motivaction’s Mentality model binnen de groep “Kosmopolieten” en in het BSR-model in de “rode groep” (vrijheid).
Genoeg over mij, nu jij. Samen eens door jouw merkverhaal lopen? Kijk dan bij Samenwerken of: