Een creatieve en culturele omnivoor

Ik ben een onderzoeker. Duik dagelijks in alles wat mij fascineert en inspireert. Hou van het hedendaagse en van heritage. Ik ken mijn klassiekers in kunst, muziek, design en film. Haal inspiratie van de straat en uit de natuur. Van Alvar Aalto tot Wiener Werkstätte. Almodóvar tot Abramovic. En van Jamel Shabazz tot Janelle Monáe.

Dezelfde nieuwsgierigheid breng ik mee in mijn vak. Ik ga op zoek naar de unieke match tussen jouw merkwaarden en je visuele identiteit. Opgeleid als grafisch ontwerper, en inmiddels een visuele merkdenker, prikkel ik je met strategische vragen, inspirerende voorbeelden en nieuwe ideeën.

Met gevoel voor de tijdgeest volg ik zowel maatschappelijke en duurzame ontwikkelingen, als consumenten-, marketing- en retailtrends op de voet. Hoe blijf je als merk dan relevant? Hoe blijf je dicht bij jezelf, dienend aan je klanten en de maatschappij, en claim je tegelijkertijd een unieke positie in de markt?

Authenticiteit, mijn belangrijkste kernwaarde, is niet alleen leidend in mijn persoonlijke, maar ook in mijn professionele leven. Nieuwsgierig naar mijn andere drijfveren? Kijk dan bij mijn eigen missie, visie en waarden.

Identiteit en imago fascineren mij al van jongs af aan. Hoe kom je over op anderen? Wanneer je weet hoe en door wie je opgemerkt wilt worden, kun je hierop sturen in je uitstraling.